Naši podaci:

Naziv: Trgovina „Veseli dućan“

Vlasnik: Snježana Obrazović

Sjedište: Zagrebačka 26, 10410 Velika Gorica

OIB: 06069993532

Poslovni račun:

IBAN: HR2924840081105901192

SWIFT (BIC): RZBHH2XXXX

Pojmovi

Kupac - svaka pravna i fizička osoba sa sjedištem, odnosno prebivalištem na području Republike Hrvatske koja izvrši narudžbu i plaćanje. Prema Zakonu o zaštiti Potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.

Cijena - Sve cijene iskazane su u hrvatskim kunama i sadrže PDV, te vrijede za sve oblike plaćanja. Ukoliko objavljena cijena u Web trgovini nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena od strane proizvođača, zadržavamo pravo na izmjenu. Prodavatelj zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu. Prodavatelj nema obavezu isporučiti proizvod za koji je utvrđena neispravna cijena.

Korisnik - je svaka osoba koja web stranicu www.veseli-ducan.hr koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.

Potrošač - je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u svrhe koje nisu namijenjene njegovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja.

 

Uvjeti korištenja

Prilikom naručivanja proizvoda sa naše web stranice pristajete na naše uvjete korištenja. Prodavatelj zadržava pravo na tiskarske pogreške. U slučaju pogrešne cijene ili teksta na našoj web stranici mjerodavnu cijenu će priopćiti radnik trgovine "Veseli dućan". Samim korištenjem stranice www.veseli-ducan.hr od strane Kupca podrazumijeva se da je Kupac upoznat sa svim izmjenama te da ih Kupac razumije i prihvaća. Ukoliko se Kupac ne slaže s Uvjetima poslovanja ili je maloljetan i bez suglasnosti zakonskog zastupnika, isti će se suzdržati od uporabe stranica. Prodavatelj isključuje odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu Kupcima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.

Sve sadržaje korisnik koristi na vlastitu odgovornost, te se "Veseli dućan" ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu zloupotrebu niti štetu nastalu njezinim korištenjem.

Zadržavamo pravo izmjene, ukidanja (privremenog i trajnog) bilo kojeg sadržaja ili usluge na stranicama bez obaveze prethodne najave.

Sve prikazane cijene prikazane su sa uključenim PDV-om te su informativnog karaktera. Točan izračun ćete dobiti nakon narudžbe te povratne informacije nakon provjere stanja skladišta.

Načini plaćanja

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

• Pouzećem

• Bankovnom uplatom / Općom uplatnicom / Internet bankarstvom (plaćanje po ponudi)

• Plaćanje karticama u dućanu: Visa, Mastercard i Maestro – jednokratno

Dostava

Naručene proizvode je moguće dostaviti na odabranu adresu ili osobno preuzeti u trgovini "Veseli dućan" u Zagrebačkoj 26, Velika Gorica.

Dostava na adresu:

Dostavu vrši kurirska služba GLS Croatia na adresu koju ste odabrali prilikom naručivanja. Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 30,00 kn, odnosno 35,00 kn ako je paket teži od 2 kg.

Prije slanja narudžbe ćemo vas nazvati radi dogovora oko slanja narudžbe, te vas obavijestiti o mogućim promjenama u cijenama ili proizvodima. Narudžbe zaprimljene radnim danima u jutarnjim satima šaljemo isti dan, a ostale šaljemo slijedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja općom uplatnicom/internetskim bankarstvom šaljemo nakon što je vaša uplata vidljiva na našem računu. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt pa Vas molimo da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i ispravan telefonski broj kako bi Vas kurirska služba mogla kontaktirati.

Rok isporuke se predviđa da je 1-2 radna dana od dana slanja. Iznimka su otoci gdje dostava ovisi o plovidbenom redu trajekata i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu. Raspored i mogućnosti dostave na otoke možete provjeriti u rasporedu dostave koji možete naći na stranicama GLS službe ili na ovom linku: dostava-na-otoke

Povrat i reklamacije

Naručene artikle prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, a pakiramo na način da se u dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ako je bilo koji od proizvoda oštećen, paket nemojte preuzimati nego ga vratite dostavljaču koji će ga vratiti na našu adresu, a zatim Vas molimo da nas kontaktirate putem e-pošte: veseliducan2@gmail.com ili telefonski na (01) 6256-340 (pon-pet od 8-20 h, sub od 8-15 h) radi dogovora za daljnje postupanje u vezi s nastalim oštećenjem.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite dostavljaču koji će napraviti povrat paketa jer naknadne reklamacije ne uvažavamo. Kupac potpisom na dostavnicu kurirske službe potvrđuje količinu preuzete robe, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda. Za robu koju Prodavatelj šalje dostavnom službom rizik oštećenja i/ili manjka robe, odnosno neisporuke cijele pošiljke, prelazi na Kupca u trenutku potpisa na dostavnicu kurirske službe da je preuzeo robu prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži.

Povrat robe:

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

• isporuka robe koja nije naručena

• isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu i nisu mogla biti vidljiva pri provjeri pošiljke pri preuzimanju

• ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena robe:

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Prodavatelj se obvezuje zamijeniti reklamirani proizvod u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, a proizvod ne smije biti korišten, opran ili oštećen. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Postupak reklamacije:

Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem e-pošte. U tom slučaju molimo vas da nam pošaljite informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na: veseliducan2@gmail.com. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac je dužan poslati i fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali i sam organizira povrat pošiljke.

Jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Ugovor koji Kupac sklapa s trgovinom „Veseli dućan“ za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je ostvaren isporukom robe ili usluge od strane prodavatelja te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut.

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno (putem elektroničke pošte) koristeći standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti kupca. Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošalje robu ili je preda prodavatelju. Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kada roba bude vraćena prodavatelju, odnosno, nakon što potrošač prodavatelju dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju. Kupac koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Iz higijenskih razloga kostime, rukavice, perike, umjetne trepavice i druge slične dodatke nije moguće vratiti niti zamijeniti za drugi artikl, odnosno postotak umanjenja iznosa povrata za ove proizvode iznosi 100%. Ostali proizvodi se moraju vratiti u originalnoj ambalaži koja mora biti neotvarana i neoštećena, u suprotnome se iznos povrata umanjuje za 100 %. Također, pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva, pa tako za kozmetiku (šminku i druge kozmetičke proizvode) nema mogućnosti povrata temeljem zakona.

Obrazac za raskid ugovora možete preuzeti ovdje